Friday 22 March 2013

Life.

 



Hai hai hai xD. Lama giloss tak update benda alah ni .__.
Busy lah.. tapi i'll try my best to update this. Okay, minggu ni cuti
seminggu after a month tak balik rumah.. memang happy 
gila lah.Mood: EXCITED. Mesti korang semua nak hang lah, ape lah..
aku tak. Homework belambak gila. Dengan kerja kursusnya lagi.
Hidup tak boleh aman langsung --' 


Hm, petang tadi balik rumah je terus online twitter. Mandi pun tak, 
busuk je. HAHA. And malam ni.. aku terperap je dalam bilik.
Sampai cousin aku pun nak comment itulah, inilah.
Sukahati akulah nak buat ape. Sibuk je jaga tepi kain orang :p
Ni pic when i'm in my room x)



Pakai selimut pun jadilah.. Lalala~ dah la duduk bawah aircond. 
Macam selekeh je >< Haihh, siapa nak ni Aina? Ish ish ish.
Btw, tau tak.. I have a new crush here. Anything about him is private.
Okay? PRIVATE AND CONFIDENTAL xx. Hehe. And he 
already know me because of Irfan. Sengal punya Irfan -.-'
It's almost April and my special date is 18 April. Nice huh?
I know~



Jet jet je aku ni. Nampak tak nama warna kuning tu?
I used it all the times. It means Istimewa/Special. Comel tak?
comel kan kan kan. K habis. Mulalah nak perasan tu. Haihhhhh.
Okay, ni je yang mampu untuk saya taip. Sekian
Terima kasih :*  Tata~



















No comments:

Post a Comment